„Tu esi daugiau nei vienas dalykas“. Taip prasidėjo pirmoji „Toyota“ etiketė „Venza“ – visureigis / universalas / krosoveris, skirtas įvairiems poreikiams patenkinti. Jis turėjo veikti kaip sedanas, pasiūlyti stačią visureigio sėdėjimo padėtį ir gabenti daiktus kaip kažką tarpinio. Kai pradinė karta baigė gaminti, ji buvo pakeista tuo, kas iš esmės baigėsi išgalvotu RAV4. Dabar „Toyota“ grįžta į braižybos lentą, karūna Signia.
Jis pakeičia „Venza“ serijoje ir grįžta prie aukšto universalo profilio. Tuo pačiu metu jis neprarado aukščiausios kokybės DNR, esančios visureigyje, kurį jis perima. Kaip Crown šeimos išplėtimas, šis naujas krosoveris siekia pasiūlyti daugybę aukščiausios klasės standartinių funkcijų visoje serijoje. Jei šie žodžiai nepaaiškina, kokia „premium“ ir „prabangi“ turėtų būti „Crown Signia“, tiesiog pažiūrėkite į tai.
Apžvalga: 2024 m. Toyota Land Cruiser yra 4 bėgikai suaugusiems
Priekinė dalis akivaizdžiai panaši į „Crown“ sedaną ir į daugelį naujausių „Lexus“ modelių. Taip pat svarbu ne tik išvaizda – šis visureigis standartiškai komplektuojamas su hibridine jėgos pavara ir visų varančiųjų ratų pavara. Kad išsiaiškintume, ar visi šie komponentai sudaro automobilį, vertą pirkėjų dėmesio, išbandėme jį kalvose visai šalia San Diego, Kalifornijoje. Ką mes sužinojome, tai Toyota padėjo pagrindus puikiam kasdieniniam vairuotojui.
Greiti faktai
Visi karaliaus arkliai
Ant popieriaus „Crown Signia“ jėgos agregatas skamba gana paprastai. Tai 16 vožtuvų 2,5 litro keturių cilindrų hibridas kuri siunčia iki 240 arklio galių (178 kW) į visus keturis ratus per bepakopę transmisiją. Už šių paprastų žodžių slypi sudėtingas tinklas, sudarantis tikrąją jėgos pavarą. Pats dujinis variklis išvysto tik 188 AG (140 kW) ir 178 lb-ft (241 Nm). Jis sujungtas su dviem elektros varikliais ir planetine pavara Crown Signia priekyje.
Pirmasis variklis (MG1) daugiausia tarnauja kaip generatorius ir starterio variklis, bet taip pat maitina akumuliatorių, kai variklis jį varo. Antrasis variklis (MG2) varo priekinius ratus vienas arba kartu su dujiniu varikliu. Jis taip pat gali veikti kaip generatorius važiuojant arba stabdant. MG2 yra variklis, daugiausia naudojamas EV režimu. Trečiasis elektros variklis (MGR) yra visiškai atskirtas nuo kitų jėgos pavaros dalių ir tiekia galią galinei ašiai. Geriausiu atveju jis sukuria 53 arklio galias (40 kW) ir 65 svarų pėdų (89 Nm) sukimo momentą.
Viso tokio sudėtingumo rezultatas yra jėgos agregatas, kuris, kaip teigia Toyota, kartu išvys iki 38 mpg, tačiau norint pasiekti šį skaičių, automobilių gamintojas rekomenduoja naudoti bent 87 oktaninį skaičių. Teoriškai dėl tokio tipo ridos „Crown Signia“ galėtų nuvažiuoti 551 mylią (887 km) tarp pildymo kartų dėl 14,5 galonų degalų bako. Tiems, kuriems tai rūpi, gamintojas apskaičiavo, kad „Crown Signia“ prireiks 7,1 sekundės, kad įsibėgėtų nuo 0–60 mylių per valandą (0–96 km/h), kai bus stumiama taip stipriai, kaip gali.
Kabinos patogumai
„Toyota“ atstovai pabrėžė, kad „Crown“ linija yra skirta pateikti į rinką prabangos, kurios nori pirkėjai, nepridedant daugybės paketų ar pasirinkimų. Toks bendras jausmas salone. Mūsų pagrindinio bandomojo automobilio „Crown Signia Limited“ MSRP buvo 51 675 USD, įskaitant specialios spalvos (Finish Line Red), „Advanced Tech“ paketo ir paskirties mokesčius. Tokiomis kainomis tai atrodo kaip tinkama vertė.
Saddle Tan apmušalai atrodo neabejotinai aukščiausios kokybės, tačiau sėdynės reguliuojamos tik aštuoniomis kryptimis, o tai atrodo kaip nusivylimas. Teigiama, kad juose yra šildymo, vėdinimo ir vairuotojo atminties nustatymai. Oda aptrauktas vairas pakreipiamas ir teleskopuojamas į daugybę padėčių, todėl lengva rasti tą, kuri patiks daugumai vairuotojų.
Įsikūrus, matomumas geras. Pora 12,3 colio ekranų, vienas skirtas matuoklių grupei, o kitas informacijos ir pramogų sistemai, žiūri atgal su aiškia grafika. Įdomu tai, kad naršymas ekranuose labai skiriasi priklausomai nuo to, apie kurį kalbama. The informacinė pramoga sistema atrodo beveik pernelyg paprasta, tačiau meniu yra logiškai išdėstyti ir intuityvūs.
Android Auto ir Apple „CarPlay“ yra standartiniai, o debesies pagrindu veikianti navigacijos sistema taip pat integruota vieneriems metams. Šeši garsiakalbiai yra standartiniai, tačiau pirkėjai gali pridėti 11 garsiakalbių JBL sistemą. Matuoklio grupė yra kita istorija, tačiau norint ją naršyti reikia įveikti šiek tiek mokymosi kreivę naudojant vairo mygtukus.
Likusi salono dalis yra labai nesudėtinga. Brūkšnys atrodo puikiai, o šalia jo yra vėsiai atrodančios klimato angos. Fiziniai mygtukai, jungikliai ir rankenėlės leidžia lengvai valdyti klimatą. Centrinėje konsolėje yra nuostabus saugojimo centras su magišku vyriu, kuris tinka ir vairuotojui, ir priekiniam keleiviui. Deja, pianino juodas plastikas nėra ištremtas iš salono, bet bent jau jų yra iki minimumo, palyginti su kai kuriais kitais automobiliais.
Vienas didžiausių „Crown Signia“ akcentų yra jo praktiškumas. Krovinių skyriuje yra iki 6,5 pėdų plokščios sandėliavimo vietos, o daugiausia 68 kubinių pėdų. Net ir sumontavus galines sėdynes, krovinio tūris yra 24,8 kubinės pėdos su panoraminiu stogu ir 25,8 kubinės pėdos be jo. To pakanka vidutiniam pirkėjui vidutinę dieną. Kaip ir tikimasi iš šios kainos transporto priemonės, bagažinės dangtis yra visiškai varomas, o automobilis taip pat turi nuimamą bagažinės dangtį. Abu dirba taip lengvai, kaip tik gali.
Vairavimo įspūdžiai
Nors „Crown Signia“ kaip automobilis šiek tiek neatitinka „Toyota“ normos, vairavimo patirtis nieko nenustebino. Kaip ir beveik visi kiti Toyota gaminiai, išskyrus GR trijulė, važiavimas yra sklandus, patogus ir ramus. Tai skatina atsipalaiduoti, įsikurti ir mėgautis komforto funkcijomis, kurios yra standartinės Crown Signia. Sėdynės yra pliušinės, bet palaikomos ir tai tinka abiem eilėms. Aukštesni keleiviai iš karto privers slampinėti, bet beveik visiems kitiems turėtų būti patogu.
„Crown Signia“ pilotavimas yra lengvas, o gal ir šiek tiek neįkandamas patirtis. Variklis ir hibridiniai komponentai veikia itin sklandžiai ir tyliai veikia tuščiąja eiga ir esant mažai apkrovai. Kasdieniame eisme arba važiuojant greitkeliu jis įsilieja į foną ir dažniausiai pamirštamas. Vairo mechanizmas suteikia tiek svorio, kad važinėti gatvėmis ar automobilių stovėjimo aikštelėse būtų lengva.
Tuo pačiu metu pakaba ir kėbulas puikiai slopina vibraciją ir netobulą kelio paviršių. Tai ypač įspūdinga turint omenyje, kad ši transporto priemonė važiuoja 21 colio ratais. Nors neturėjome galimybės važiuoti minkštu keliu su „Crown Signia“, galime lažintis, kad dėl 6,7 colio prošvaisos jis taip pat veiks puikiai.
Paspauskite „Crown Signia“ šiek tiek stipriau ir išryškės pora komponentų. Pirma, CVT dronuoja gana mažai ir, nepaisant dažniausiai geros garso izoliacijos, triukšmas patenka į saloną. Antra, šis aukštas vagonas posūkiuose jaučiasi pasodintas ir stabilus. MacPherson statramsčius priekyje lydi pasukami vožtuvo amortizatoriai, panašūs į tuos, kurie yra Lexus modeliuose. Jie puikiai sugeria nelygumus ir išlaiko gerą sukibimą.
„Toyota“ teigia, kad ji naudoja technologiją, vadinamą „Active Cornering Assist“, kad sumažintų nepakankamą pasukamumą. Iš tikrųjų jis naudoja stabilumo kontrolę ir stabdžių sistemą, kad nustatytų nepakankamą pasukamumą ir stabdytų vidinį ratą. Nors mes tiksliai nenuvežėme „Crown Signia“ į „Autocross“ trasą, važiavome pakankamai sunkiai, kad pajustume, jog sistema veikia taip, kaip numatyta. Tačiau apmaudu buvo tai, kad vairuotojo pagalbinės priemonės, skirtos pašalinti patirtą stresą.
Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ir eismo juostos sekimo technologija naudoja ant vairo sumontuotą kamerą vairuotojo dėmesiui stebėti. Nors ACC ir eismo juostos sekimo sistema veikia puikiai, kamera yra pernelyg jautri ir signalizuoja perspėjimą prietaisų skydelyje net akimirksniu pažvelgus į kelio ženklus, kurie nėra tiesiai prieš vairuotoją. Taip buvo ir tada, kai vairavome „Lexus RX“, todėl gaila, kad „Toyota“ neišsprendė problemos.
Kaip radome mūsų naujojo Toyota Camry bandymai„Crown Signia“ regeneracinis stabdymas yra sklandus, progresyvus ir be kai kurių hibridinių stabdžių sistemų trūkumo. Nors mūsų bandymai tikriausiai nėra būdingi vidutiniam „Crown Signia“ pirkėjui, mes vis tiek sugebėjome pasiekti 35,7 mpg važiuojant mieste ir užmiestyje. Trumpai tariant, „Crown Signia“ valdomas gerai ir lėtai įsibėgėja, tačiau yra patogus, o tai labiausiai rūpės daugumai šio segmento pirkėjų.
Varzybos
Atsižvelgiant į tai, kad „Crown Signia“ yra įvairūs dalykai, pirkėjai jį gali appirkti sedanų, visureigių ir universalų rinkoje. Turint tai omenyje, sunku jį palyginti su viskuo. Vis dėlto galime susiaurinti keletą jos tiesioginių konkurentų. Pavyzdžiui, „Subaru Outback“ tikriausiai atrodo labiausiai kaip „Crown Signia“ ir siūlo panašų pagrindinių funkcijų paketą.
Tuo pačiu metu „Crown Signia“ kaina prasideda nuo maždaug 15 000 USD daugiau nei „Outback“, tačiau, žinoma, jame yra daug daugiau technologijų, daug geresnis interjeras ir hibridinė pavara, kuri siūlo daug geresnę degalų ekonomiją, nei „Subaru“ kada nors galėjo svajoti. apie. „Outback“ yra tas, kad viršutinė apdaila kainuoja maždaug tiek pat, kiek „Crown Signia“ ir pasižymi daug geresnėmis savybėmis kelyje bei geresnėmis visureigių savybėmis.
The Lexus NX gali būti geresnis palyginimas, nes jis turi daug komponentų su Crown Signia. Be to, jis prasideda nuo mažesnės kainos, vis dar yra su 2,5 litro hibridiniu keturių cilindrų ir siūlo beveik tiek pat krovinių vietos, kai už antrosios eilės yra 23 kub. Pastebėtina, kad kai kuriems labiau patiks Lexus ženklelis, o ne Toyota Crown.
Galiausiai, kažkas panašaus į „Audi A4 Allroad“ taip pat galėtų būti kandidatas į „Crown Signia“ susidomėjimą. Jis prasideda nuo šiek tiek daugiau nei 48 000 USD ir komplektuojamas su 261 AG (194 kW) varikliu. Galbūt dar svarbiau yra tai, kad jis gavo tikrą septynių greičių pavarų dėžę, kuri jau dabar siūlo kur kas didesnį įsitraukimą nei Toyota. Puiki Audi Quattro AWD sistema taip pat yra standartinė, tačiau atminkite, kad A4 Allroad geriausiu atveju pasieks tik 30 mpg. Visada yra kompromisas dėl patrauklesnės vairavimo patirties.
Paskutinės mintys
„Crown Signia“ yra visų sričių domkratas ir nė vieno meistras. Kaip žmogus, vairuojantis aukštą universalą (Ford Flex Limited), galiu asmeniškai patvirtinti, kaip naudinga turėti tokią lanksčią transporto priemonę. „Crown Signia“ perima tai, ką dauguma „Toyota“ pirkėjų mėgsta „Crown“ ar „Camry“, ir prideda daug daugiau praktiškumo. „Camry“ atveju „Crown Signia“ taip pat siūlo daug daugiau komforto ir prabangos.
Tai nuoširdžiai gera universali transporto priemonė, galinti per ilgą kelionę padaryti viską nuo tonų įrangos iki penkių (ne aukštų) žmonių pervežimo. Jis turi savo trūkumų. Vairuoti nėra smagu, jo CVT dronuoja visu droseliu, o vairuotojo pagalbinės priemonės yra per jautrios. Nepaisant to, tokia transporto priemone susidomėjusiems pirkėjams gali būti sunku pateisinti ką nors kita.