• Šiemet mažiau nei pernai apklaustų amerikiečių teigė, kad greičiausiai svarstys pirkti elektromobilį.
  • Nerimas dėl įkrovimo infrastruktūros yra didžiausia priežastis, kodėl negalima jungti elektros energijos.
  • Pirkimo kaina, važiavimo atstumas, įkrovimo laikas ir įkrovimo galimybių namuose bei darbe trūkumas taip pat nurodomos kaip priežastys atsisakyti elektromobilių.

Amerikos vairuotojai 2024 m. mažiau tikėtina, kad svarstytų pirkti elektromobilį nei 2023 m., nepaisant to, kad elektromobilių pasirinkimas yra didesnis nei bet kada anksčiau, nustatyta naujame tyrime.

Sausio–balandžio mėn. JD Power apklausė daugiau nei 8 000 vairuotojų savo metinei elektrinių transporto priemonių svarstymo (EVC) ataskaitai ir sužinojo, kad žmonių, kurie sako, kad „labai tikėtina“, kad svarstys galimybę įsigyti elektromobilį, skaičius sumažėjo nuo 26 proc., o 24 proc. praeitais metais. Tų, kurie teigė, kad „visai tikėtina“, kad jie nusipirks, taip pat sumažėjo – nuo ​​61 proc. iki 58 proc.

Daugiau: Kylant kainoms, vidutiniai mokėjimai už naujus automobilius pasiekia 762 USD per mėnesį

Y karta (tos, gimusios nuo devintojo dešimtmečio pradžios iki dešimtojo dešimtmečio vidurio) yra ta amžiaus grupė, kuri dažniausiai išmėgins naują elektromobilį – 32 proc., tačiau šis skaičius sumažėjo 5 procentiniais punktais, ir jie, ir jų jaunesnė Z karta (XX amžiaus dešimtojo dešimtmečio vidurys). iki 2010 m. pradžios) kolegos pripažįsta, kad kovoja su didelėmis išlaidomis elektromobiliai palyginti su įprastais ICE varomais ekvivalentais.

EV atmetimo priežastys

Tačiau didžiausias susirūpinimas, kai vidutinis tarp visų grupių, yra tas senas vabzdys, įkrovimo infrastruktūra. Nors dabar Amerikoje yra daugiau įkrovimo stotelių nei buvo prieš metus, žmonių, teigiančių, kad nerimas dėl įkrovimo galimybių juos atgrasytų pirkti elektromobilį, skaičius išaugo 3 procentais iki 52 procentais.

  Amerikiečiai dabar rečiau pirks elektromobilį ir nerimauja dėl įkrovimo galimybių


Kitos labai žinomos priežastys, kodėl atsisakyta pirkti elektromobilį, yra elektrinis važiavimo nuotolis, įkrovimo laikas ir neturėjimas namuose ar darbe, kur būtų galima įkrauti. baterija.

JD analitikai teigia, kad aukštos palūkanų normos, paprastai žemos dujų kainos, nesupratimas apie galimas paskatas ir ne toks įspūdingas naujų modelių skaičiaus augimas, palyginti su ankstesniais metais, buvo kliūtys EV priėmimui.

Daugiau: Naujas tyrimas parodė, kad 16 % elektromobilių savininkų pritrūko sulčių

Tyrimas taip pat parodė, kad vairuotojų, kurie kasdien važiuoja gana ilgus atstumus (46–60 minučių) ir nori įsigyti elektromobilį, sumažėjo 13 procentinių punktų iki tik 24 procentų. Ji taip pat atskleidė, kad namų ūkiai, ieškantys papildomo automobilio, daug dažniau renkasi elektromobilį nei tie, kurie ieško pagrindinės transporto priemonės (68 ir 47 proc.).

  Amerikiečiai dabar rečiau pirks elektromobilį ir nerimauja dėl įkrovimo galimybių