Tai gali būti penktasis „Alfa“ modelis ir ketvirtasis visureigis, esantis aukščiau „Junior“, „Tonale“ ir „Stelvio“
- Jeanas-Philippe'as Imparato, „Alfa Romeo“ generalinis direktorius renkasi didesnį visureigį kitam modeliui pristatyti 2027 m.
- Naujojo modelio dizainas jau padarytas, tačiau galutinis sprendimas priklausys nuo rinkos tendencijų
- Dar neįvardytas visureigis apibūdinamas kaip „stulbinantis“ ir greičiausiai važiuos ant „STLA Large“ platformos.
Alfa Romeo Bosas Jeanas-Philippe'as Imparato užsiminė, kad kitas naujas jų modelis galėtų būti pavyzdinis visureigis, iškilęs virš Stelvio. Kol kas neįvardytas modelis gali pasirodyti 2027 m., siekdamas konkuruoti su tokiais kaip „Porsche Cayenne“, BMW iX, ir Mercedes EQE visureigis.
Sekimas savo ankstesnius praėjusių metų komentarus„Imparato“ atskleidė, kad galutinis sprendimas dėl penktosios „Alfa Romeo“ modelių linijos bus priimtas iki 2024 m. pabaigos. Vis dėlto generalinis direktorius pripažino, kad jam labiau patiktų didesnis visureigis, o ne alternatyvus variantas – kompaktiškas hečbekas, atgaivinantis nutrauktos „Giulietta“ dvasią.
Daugiau: „Alfa Romeo“ grioviai montuojami į šoną, apkabina uždaras groteles
Imparato pasakė: „Kyla klausimas, ar mes didėjame? Ir man atsakymas yra teigiamas: turime kilti aukštyn. Turime viską – platformą, variklius, programinę įrangą. Galime peržengti ribą iki maksimumo ir turiu keletą labai gerų dizaino eskizų… Jei esu aukščiausios klasės ir nepriklausau E segmentui, ką man daryti?
Kaip pranešė Automobilis, didesnio visureigio patvirtinimas priklauso nuo elektrifikacijos pažangos Šiaurės Amerikoje, Azijos rinkos potencialo ir konkuruojančių pasiūlymų pardavimo apimties Europoje. Toks modelis Europoje būtų klasifikuojamas kaip didelis (E segmentas), o Šiaurės Amerikoje – kaip aukščiausios klasės vidutinio dydžio pasiūlymas.
Alfa Romeo Junior
Naujasis modelis greičiausiai važiuos ant STLA Large architektūros nuo Stellantis' dalių dėžė. Tai galėtų būti didelio našumo greito įkrovimo elektrinio visureigio pagrindas. Tuo pačiu metu „Alfa Romeo“ stilius ir važiuoklės sąranka galėtų padėti išsiskirti iš perpildytų segmentų, kur „Stellantis“ šiuo metu pristatoma tik per „Jeep“ ir „Maserati“ prekės ženklus.
„Imparato“ žengė žingsnį toliau, sakydamas, kad 2027 m. modelis jau yra „padarytas“, o išorinį dizainą apibūdino kaip „stulbinantį“. Remdamiesi ankstesniais dizaino vadovo Alejandro Mesonero-Romanos komentarais, mes tikrai žinome, kad visi naujieji „Alfa“ turės centre sumontuotus priekinius valstybinius numerius ir pritaikys naują ikoninių „Scudetto“ grotelių stilių. Pastarasis bus iš esmės užblokuotas, o 3D grafika bus panaši į visiškai elektrinį Jaunesnysis.
O kaip su likusia sudėtimi?
Šiuo metu „Alfa Romeo“ asortimentą sudaro trys visureigių modeliai – „Junior“, Tonale, o Stelvio – kartu su sedanu Giulia. Stelvio ir Giulia duetas bus pakeisti atitinkamai 2025 ir 2026 m., atsisakius didelio pripažinimo sulaukusios Giorgio architektūros elektrifikuoto STLA pagrindo. Be to, pasirodys itališkas prekės ženklas daugiau ribotos gamybos specialių pasiūlymų kaip Alfa Romeo 33 Stradale superautomobilis, sukurtas Maserati MC20 pagrindu.
Imparato pridūrė, kad kai kiekvieno prekės ženklo dabartinio modelio gyvavimo ciklas artėja prie pabaigos, jie „atnaujins arba pakeis koncepciją, atsižvelgiant į rinkos raidą arba pasaulinę Stellantis evoliuciją“. „Alfa Romeo“ vadovas pridūrė, kad bendrovės planai 2028 ar 2029 metams taip pat priklausys nuo to, kokia bus „visureigių ateitis verslo potencialo prasme“.
Generalinis direktorius vis dar nori sugrąžinti modelius iš jų garsios praeities, tokius kaip GTV sportinis automobilis ar Duetto rodsteris, tačiau jų grąža labai priklauso nuo ateities tendencijų. Kita vertus, remiantis jo komentarais, seksualus vagonas išbrauktas iš meniu dėl riboto pardavimo potencialo: „Galite nuspręsti su Giulia padaryti universalą. Rytoj ryte galėtume tai padaryti, bet kokia yra rinka? Tai būtų labai šaunu, Alfa šaudantis stabdys, bet koks garsas?
Pastaba: šios istorijos atvaizdai nėra susiję su Alfa Romeo ir jo nepatvirtina