- Pranešama, kad šeštosios kartos „Supra“ turės 2,0 litrų keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi.
- Naujasis Toyota sukurtas jėgos agregatas galėtų būti suporuotas su hibridine sistema.
- „Toyota“ patvirtino, kad kuria naują „Supra“, tačiau debiuto datos nenustatė.
Penktosios kartos Toyota GR Supra gamybos ciklas artėja prie pabaigos, o patobulintas A90 Final Edition baigia palyginti trumpą penkerių metų gyvavimo ciklą. Tačiau nepanikuokite, nes „Toyota“ jau patvirtino, kad kuriamas įpėdinis, o naujausi gandai rodo, kad jame bus 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, greičiausiai suporuotas su hibridine sistema.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„0f7e3106-c4d6-4db4-8135-c508879a76f8”); } else { adpushup.triggerAd(„82503191-e1d1-435a-874f-9c78a2a54a2f” } });
Nuo elektrinės svajonės iki hibridinės realybės
Iš pradžių buvo tikimasi, kad šeštosios kartos „Supra“ bus visiškai elektrinis, tačiau atrodo, kad „Toyota“ „kelių kelių“ strategija atsidūrė centre. Praėjusiais metais pasirodė pranešimų, kad Toyota pasiūlys tiek vidaus degimo variklius (ICE), tiek elektromobilių (EV) jėgos agregatus. Kiti gandai taip pat nurodė BMW pagamintą variklį, kuris, kaip pranešama, buvo sukurtas taip, kad būtų suderinamas su anglies išskiriančiais degalais.
Daugiau: Toyota oficialiai patvirtina Celica sugrįžimą
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„0f7e3106-c4d6-4db4-8135-c508879a76f8”); } else { adpushup.triggerAd(„82503191-e1d1-435a-874f-9c78a2a54a2f” } });
Dabar, pasak Japonijos Geriausias Automobilisatrodo, kad labiausiai tikėtinas naujos kartos Supra scenarijus yra varomas tik Toyota sukurtu jėgos agregatu, kuriame nėra BMW dalių. Būsimas 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, apie kurį buvo pranešta 2024 m. gegužę, greičiausiai vaidins pagrindinį vaidmenį, ypač jei jis bus suporuotas su tam tikra elektrifikacija, kad padidėtų našumas ir būtų kontroliuojamas degalų taupymas ir išmetamųjų teršalų kiekis.
Su turbokompresoriumi ir elektrifikuota
Naujai sukurtas 2,0 litrų variklis greičiausiai atsidurs po atgimstančio aštuonių genų Toyota Celica variklio dangčiu, o didelio našumo konfigūracijoje turėtų išvystyti iki 400 AG (298 kW / 406 AG) ir 500 Nm. (369 lb-ft) sukimo momentas neelektrifikuotu pavidalu.
Hibridinės sistemos papildymas gali dar labiau padidinti našumą ir potencialiai pranokti 429 AG (320 kW / 435 AG) dabartinį turbo 3,0 litrų šešių cilindrų variklį, esantį A90 Final Edition. Tačiau jis greičiausiai neatitiks BMW giriamų šešių eilės garsinio patrauklumo ar derinimo galimybių.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„bb7964e9-07de-4b06-a83e-ead35079d53c”); } else { adpushup.triggerAd(„9b1169d9-7a89-4971-a77f-1397f7588751” } });
Svarbu tai, kad šis variklis buvo sukurtas atsižvelgiant į ateitį, nes jis suderinamas ir su elektrifikavimu, ir su anglies išmetimu neutraliais degalais, todėl Toyota inžinieriams suteikia lankstumo, priklausomai nuo regioninių taisyklių ir rinkos paklausos. Lenktyninis variklio variantas netgi gali išvystyti stulbinančias 592 AG (441 kW / 600 AG), pabrėždamas Supra automobilių sporto potencialą.
Perdavimo parinktys
Savaime įsikraunančioje hibridinėje sistemoje yra variklio generatorius, sujungtas su sankaba, esančia tarp variklio ir pavarų dėžės. Kalbant apie transmisijos parinktis, naujausi gandai rodo, kad gali būti kuriama aštuonių arba dešimties greičių automatinė pavarų dėžė, nors „Toyota“ taip pat eksperimentavo su imituotomis mechaninėmis pavarų dėžėmis, kad kompensuotų tradicinės svirties perjungimo nebuvimą – taip, mes žinome, kad tai bumas.
Daugiau: 2026 m. Toyota debiutuos elektra varomoms mechaninėms pavarų dėžėms
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„b25ecba7-3bbb-4ea7-a3a8-dbea91695c07”); } else { adpushup.triggerAd(„e46c436a-adeb-4b5e-a2c7-56bc36561c10” } });
Galima daryti prielaidą, kad naujos kartos „GR Supra“ išliks galiniais ratais varoma (RWD) transporto priemone, o atgimusi „Celica“ gali pasirinkti visų ratų pavarą (AWD).
Važiuoklė ir dizainas: nauja išvaizda
Be hibridinės jėgos pavaros kūrimo, Toyota taip pat visiškai kontroliuos naujojo GR Supra išorės stilių ir važiuoklės derinimą. Ankstyvieji atvaizdai rodo evoliucinį dizainą, išlaikantį didžiąją dalį dabartinio modelio estetikos, tačiau su ryškesnėmis linijomis, agresyvesnėmis proporcijomis ir dinamiškesne pozicija.
Daugiau: Ar „Toyota“ tiesiog atskleidė savo būsimą GR sportinių automobilių seriją anime serijoje?
Bet kuriuo atveju „Toyota Gazoo Racing“ gerbėjai turi daug priežasčių optimistiškai žiūrėti į ateitį, nes bendrovė neseniai užsiminė apie išplėstą sportinių automobilių asortimentą. „Toyota“ GRIP anime serijos anonsas rodo, kad automobilių gamintojas kartu su paslaptingu GR GT3 superautomobiliu kuria naujos kartos „Supra“, „Celica“, „MR2“ ir „GR 86“ sportinius automobilius.
Kada galime tikėtis naujosios „Supra“?
Pagal Geriausias Automobilisšeštosios kartos Toyota GR Supra turėtų pasirodyti 2027 m. Tačiau A90 gamybai pasibaigus 2025 m., nenustebtume, jei naujasis modelis rinkoje pasirodys 2026 m. Žinoma, daug kas priklausys nuo „Toyota“ strategija pristatyti kitus sportinius automobilius, kad užpildytų spragą iki tol.