Gamybinis modelis labai panašus į praėjusių metų koncepciją ir gali būti labai pasiskolintas iš EV3
- Šnipų fotografai užfiksavo 2026 metų „Kia EV4“ bandymus Europoje.
- Modelis labai panašus į EV4 koncepciją, kuri buvo pristatyta praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje.
- Sedanas galėtų atkartoti EV3 ir pasiūlyti du akumuliatorių paketus bei 201 AG elektrinį variklį.
Kia pristatė EV4 koncepcija praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje, o dabar žiūrime į būsimą serijinį modelį. Jis turėtų pasirodyti 2025 m. ir bus pasiūlytas abiejose Atlanto pusėse.
Bandomas Europoje, prototipas pasižymi stilingu „Oposites United“ dizainu, paslėptu po sunkiu kamufliažu. Nors maskuotė slepia daugybę detalių, serijinis modelis puikiai atkartoja koncepciją ir sportui pažįstamus priekinius žibintus. Taip pat galime pamatyti atnaujintą įsiurbimo angą ir jutiklių bloką, skirtą vairuotojo pagalbos sistemoms.
Daugiau: „Kia EV3“ visureigio ir EV4 sedano koncepcijos rodo įelektrinančią ateitį Los Andžele
Judant toliau atgal, yra stilingas kėbulas, primenantis koncepciją ir EV6. Tačiau juos jungia stori stulpai ir, atrodo, tradicinės durų rankenos.
Galinė dalis yra stipriai užmaskuota, tačiau išlaiko dvigubus spoierius, kurie iš pradžių buvo matomi koncepcijoje. Modelis taip pat turi vertikalius galinius žibintus ir kampinį galinį langą. Kiti svarbūs akcentai yra plastikinis kėbulo apmušalas ir išskirtiniai Z formos stipinų ratai.
SH Proshots
Kia apie specifikacijas buvo nekalbama, tačiau EV3 gali duoti užuominų, ko tikėtis. JK specifikacijos krosoveris buvo išsamiai aprašytas anksčiau šią savaitę ir siūlo 58,3 ir 81,4 kWh baterijų paketus. Pirmasis nuvažiuoja iki 267 mylių (430 km), o antrasis padidina šį atstumą iki 372 mylių (599 km). Nepriklausomai nuo pasirinkto akumuliatoriaus, jie maitina priekyje sumontuotą variklį, išvystantį 201 AG (150 kW / 204 AG) ir 209 svarų pėdų (283 Nm) sukimo momentą.
Tikėtina, kad interjeras atkartos EV3 ir tai reiškia, kad galime tikėtis minimalistinio salono. Tačiau jame gali būti 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis, 12,3 colio informacijos ir pramogų sistema ir 5,3 colio klimato ekranas.