Naujoji populiaraus vidutinio dydžio pikapo versija į Australiją pasieks 2026 m., o gamyba vyks Tailande
2024 m. lapkričio 28 d., 09:11
- 2026 m. „Ford“ pristatys griežtesnę „Ranger“ „Super Duty“ apdailą.
- Vidutinio dydžio pikapas žada 4500 kg (9921 svaro) vilkimo galią.
- Jis buvo sukurtas Australijoje ir bus siūlomas pasaulinėse rinkose.
Atnaujinimas 11/28: „Ford“ atsisakė dar vieno artėjančio „Range Super Duty“ anonso, šį kartą daugiausia dėmesio skiriant ratams, gaunamiems iš F-250..
„Ford“ toliau plečia savo vidutinio dydžio „Ranger“ asortimentą Australijoje, pridedant tvirtesnę ir patogesnę „Super Duty“ apdailą. 2026 m. debiutuosiantis „Ranger Super Duty“ žada žymiai padidinti vilkimo ir krovinių gabenimo pajėgumus, todėl jis gerokai viršys standartinį modelį.
„Super Duty“ ženklelis ilgą laiką buvo skirtas „Ford“ viso dydžio mėlynėms, tokioms kaip F-250, F-350 ir F-450, aprūpintos V8 jėgos agregatais. Tai bus pirmas kartas, kai „Blue Oval“ jį naudos ant mažesnio „Ranger“, o tai rodo naują, į darbą orientuotą pavyzdinę apdailą.
Daugiau: 2026 m. „Ford Ranger Super Duty“ buvo išžvalgytas Mičigane, bet nebus parduodamas JAV
„Ranger Super Duty“ priekinė dalis gavo platesnes groteles su išskirtiniu nauju raštu, atnaujintą gaubtą su švaresnėmis linijomis ir sodrius sparnų pailgėjimus. Yra labai didelė tikimybė, kad kai kurie iš šių dizaino patobulinimų, be jo raumeningos laikysenos sustiprinimo, gali patekti į platesnį „Ranger“ diapazoną atnaujinant ciklo viduryje.
Kitame anonse „Ford“ atskleidė, kad „Ranger Super Duty“ pasiskolino ratus iš daug didesnio „F-250 Super Duty“. Tiksliau tariant, sunkvežimis važiuoja ant 18 colių plieninių ratų su aštuonių dyglių ratų stebulėmis, kurios yra aptrauktos 33 colių visureigiu guma. Vaizdo įraše rodoma, kad naujoji „Ranger“ apdaila išbandoma nelygioje vietovėje, o tai rodo patobulintas visureigio galimybes.
Drew O'Shannassy, „Ranger Super Duty Engineering Program“ vadovas, sakė: „Aštuonių dyglių konfigūracija suteikia didelį pranašumą apkrovos atžvilgiu ir užtikrina tolygų svorio paskirstymą ratui. atrinkti suteikia puikų stiprumo, sukibimo ir patikimumo derinį, kurio reikia mūsų sunkiai dirbantiems klientams.
Padidinimo galimybė
Ryškesnę „Ranger Super Duty“ išvaizdą papildys pastebimai išaugusios galimybės. „Ford“ teigimu, jo maksimali vilkimo galia bus 4 500 kg (9 921 svaras), 1 000 kg (2 205 svarų) daugiau nei standartinio „Ranger“ ir 2 000 kg (4 409 svarų) daugiau nei „Raptor“ vilkimo galia.
Daugiau: „Ford Ranger EV“ žada būti „jaudinantis“ žaidimų keitėjas
Kalbant apie perspektyvą, JAV „Ford F-150“ siūlo vilkimo diapazoną nuo 3 720 iki 6 124 kg (8 200–13 500 svarų), priklausomai nuo konfigūracijos. Nors „Ranger Super Duty“ neužgožia F-150 viršutinių ribų, jis yra gana artimas mažesniam sunkvežimiui.
Sunkiasvorių įgaliojimai
Sunkvežimio bendroji masė (GVM) yra ne didesnė kaip 4 500 kg (9 921 svaras) – didžiausia leistina keleivinių transporto priemonių masė Australijoje, o jo bendroji masė (GCM) yra 8 000 kg (17 637 svarai). Šie skaičiai tvirtai rodo, kad po gaubtu yra galingesnis variklis, greičiausiai kartu su kai kuriais važiuoklės atnaujinimais.
Nors „Ford“ tebėra nekalbus apie specifiką, spėlionės rodo, kad „Ranger Super Duty“ bus aprūpintas dviejų turbinų 3,0 l V6 iš „Raptor“ arba galbūt didesnis 3,5 litro V6, pasiskolintas iš F-150.
„Ford Ranger Super Duty“.
„Super Duty“ apdailą sukūrė „Ford“ Australijos IMG produktų kūrimo komanda, glaudžiai bendradarbiaudama su automobilių parko klientais, kad sunkvežimį pritaikytų profesionaliems poreikiams. „Ford“ teigimu, tikslinė auditorija apima daugybę pramonės šakų, tokių kaip avarinių paslaugų operatoriai, ūkininkai, komunalinių paslaugų ir miškininkystės darbuotojai, kalnakasiai ir infrastruktūros technikai, iš esmės visi, kuriems reikia tvirto ir patikimo darbinio arklio.
Daugiau: 2025 m. „Ford Ranger PHEV“ debiutuoja su 275 AG ir 28 mylių EV diapazonu
Andrew Birkic, „Ford Australia“ ir Naujosios Zelandijos generalinis direktorius, pabrėžė šį dėmesį, teigdamas: „(The) Ranger Super Duty dar labiau sustiprina mūsų komercinių transporto priemonių portfelį, siūlydamas bet kokio pobūdžio darbus. Artėjant paleidimui ir toliau glaudžiai bendradarbiausime su automobilių parkais ir transporto priemonių modifikatoriais visoje Australijoje, kad įsitikintume, jog „Ranger Super Duty“ padarys viską, ko tikisi, ir dar daugiau.
Į JAV jis neatkeliauja
„Ranger Super Duty“ gamyba vyks Tailande, o Australija bus pirmoji rinka, kuri 2026 m. gaus šį modelį. „Ford“ patvirtino, kad sunkvežimis bus parduodamas „rinkose visame pasaulyje“, tačiau, kaip paaiškino bendrovė, mums, Šiaurės Amerika nebus viena iš jų.