„Facelifted 911“, kodiniu pavadinimu 992.2, turi lengvą ir pilną hibridinę jėgos pavarą, skaitmeninį prietaisų skydelį ir parduodamas šiais metais
Prieš 1 valandą
- „Porsche“ patvirtina, kad naujasis 2025 m. MY 911 turi „našumo hibridinį“ jėgos agregatą.
- 911 Hybrid su pasirenkamu Aerokit paketu, įskaitant fiksuotą galinį sparną, Nurbrurging aplenkė 8,7 sekundės greičiau nei senasis GTS.
- 992,2 kartos kupė debiutuoja gegužės 28 d. tiesiogiai „Porsche“ „YouTube“ kanale.
Liko vos kelios dienos iki 2025 m. gegužės 28 d., kai bus pristatytas 2025 m. „Porsche 992.2“ – pirmasis elektrifikuotas 911. Nors 2018 m. pristatyta atnaujinta 992 kartos automobilio versija išoriškai neatrodys radikaliai kitaip, hibridinis automobilis flat-six heart suteiks postūmį tam tikriems modeliams, pvz erzino naujasis 911 Hybrid Porsche Praeitą savaitę.
Nors „Porsche“ nepasirodė ir aiškiai nepasakė, kad būtent naujasis GTS per 7:16.9 aplenkė „Nordschleife“, naudodamas pasirenkamą „Aerokit“ spoilerių paketą, jis tai patvirtino. Skelbime teigiama, kad 2025 m. automobilio laikas pagerėjo 8,9 sekundės, palyginti su senojo modelio modeliu, ir mes žinome, kad išeinantis GTS darbą atliko per 7:25,6. Vienoje iš anonsinių nuotraukų taip pat buvo matyti „GTS“, įsiūta į anglies pluošto kibiro sėdynės galvos atramą.
Daugiau: Sklando gandas, kad 2025 m. „Porsche 911 Turbo“ bus rankinis ir RWD, bet ar tai turi prasmės?
Jei tai buvo GTS, tai reiškia, kad dabar žinome, kad vidutinis reitingas 911 išsiskirs iš kitų modelių dėl unikalaus priekinio buferio dizaino su vertikalių lentjuosčių, kurios, mūsų manymu, yra aktyvios aerodinaminės / aušinimo sistemos dalis, taip pat porą arti sumontuotų išmetimo vamzdžių, kurie, atrodo, yra standartinė sporto šaka. išmetimas. Tai turi padaryti kitus, mažiau agresyviai atrodančius prototipus šnipinėjo su horizontaliais įsiurbimo strypais ir platesniais vamzdžiais, pradinio lygio Carrera arba Carrera S modeliai, nors tikimės, kad juos bus galima įsigyti ir su sportiniais vamzdžiais bei dideliu galiniu Aerokit sparnu, įtraukiant į parinkčių sąrašą.
„Intel“ iš gerų ryšių turinčio vokiečių žurnalo Georgas Kacheris, paskelbtas m Automobilis ir vairuotojas teigia, kad „Carrera“ ir „Carrera S“ įgis tik apie 11 AG (11 AG), o jų 3,0 litrų varikliai iki 390 AG (395 AG) ir 454 AG (460 AG). Tai nedideli laimėjimai ir rodo, kad jie gali gauti tik kai kuriuos įprastinius derinimo atnaujinimus, o ne įmantrią hibridinę technologiją, kurią, atrodo, gauna GTS.
Sklinda gandai, kad GTS atsisakys savo 473 AG (480 AG) 3,0 litrų šešių variklių naujam 3,6 l hibridiniam varikliui. Automobilis ir vairuotojas teigia, kad buvo sukurtas kartu su „Rimac“, kurio dalis priklauso „Porsche“. Manoma, kad jis išvysto net 89 AG (90 AG) elektrinę galią ir sveria mažiau nei 60 svarų (27 kg). Tikėtina, kad bendra sistemos galia gerokai viršys 500 AG (507 AG).
Porsche dar nesigilino į elektra varomą 911 hibridinę sistemą, tačiau žinome, kad BorgWarner, ilgametis „Porsche“ tiekėjas, neseniai pristatė savo „eTurbo“ sistemą, kurios turbiną galima sukti elektra, kad būtų išvengta atsilikimo prieš išmetamųjų dujų antplūdį. , taip pat naudokite šias dujas įkrauti arba pagrindinę 48 V starterio generatoriaus sistemą, arba 400 V visiškai hibridinį, įskaitant elektros variklį.
Hibridas, bet ne PHEV
Nė vienas iš naujų elektrifikuotų 911 nesiūlys prijungimo galimybės, ir vargu ar jie galės nuvažiuoti daugiau nei porą mylių vien tik elektra, jei „Porsche“ apskritai nesivargins. „Intel“ siūlo, kad baterija yra maža 2,0 kWh pakuotė ir, kaip nuoroda, Corvette E-RayInžinieriai kalba apie 3–4 mylių (5–7 km) važiavimą be dujų, naudojant jų automobilio 1,9 kWh bateriją.
Tačiau „Porsche“ planuose niekada nebuvo sukurti ne visą darbo dieną naudojamo elektromobilio, o pagrindinis dėmesys skiriamas hibridinės sistemos naudojimui, siekiant padidinti galią ir sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Ir pašalinus delsą tarp dešinės kojos, prašančios galios, ir dabartinių ją tiekiančių variklių su turbokompresoriumi, hibridinė įranga turėtų įnešti kibirkšties į vairavimo patirtį.
„Turime daugiau sukibimo, žymiai daugiau galios, o spontaniškas efektyvaus hibrido atsakas yra didelis privalumas“, – apie GTS po neseniai įvykusio karštų ratų sakė „Porsche“ pilotas Jörgas Bergmeisteris. Žiedas.
Jei yra neigiamų aspektų, tai yra tai, kad hibridai turi būti tik PDK dėl elektrifikuotų jėgos agregatų sudėtingumo, todėl visiems, norintiems mechaninės pavaros, gali tekti pasirinkti vieną iš lėtesnių ir pigesnių 911 variantų, tokių kaip Carrera T. ir Carrera S. Arba plačiau atverkite piniginę ir laukite kito GT3 (dabartinio ne RS GT3 gamyba jau baigta, o RS yra tik su PDK).
Fu! Kitas GT3 sako nein, danke prie turbokompresoriaus
Šiandieninio 4,0 litrų GT3 pakaitalas bus pristatytas 2026 m. 2027 MY, matyt, vėl su natūraliai įsiurbiančia galia. Tačiau šį kartą jis bus sumažintas iki 3,6 litro ir bus aprūpintas švelnia hibridine pavara, Automobilių žurnalas teigia, o manoma, kad GT2 RS turi visiškai hibridinę jėgos agregatą, išvystančią gerokai daugiau nei 700 AG (710 AG).
„Porsche“ neišleido visos savo energijos 911 modelio dugno keitimui. Piktograma pradeda savo 60-uosius metus (originalas pradėtas gaminti 1964 m. rugsėjį) su tokia pačia pagrindine kėbulu ir struktūra kaip ir 992, išleisto 2018 m., tačiau su Pridedami nauji „Porsche“ LED priekiniai žibintai, galintys matyti iki 600 m (1 970 pėdų) į priekį, ir apšviesta galinė vardinė lentelė.
Jis taip pat gaus viso pločio skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris jau buvo matomas jo seseriniuose automobiliuose „Taycan“ ir „Cayenne“ ir pavaizduotas aukščiau ant 2027 m. GT3 prototipo, kurio 9 tūkst. aps./min. raudona linija patvirtina, kad jis palaiko natūraliai įsiurbiamą galią.
Carrera, Targa, Kabrioletas, Turbo, GT3, GT3 RS ir GT2 modeliai, taip pat mažos apimties, aukštos kainos specialūs pasiūlymai, tokie kaip praėjusių metų S/T ir 2023 m. Sport Classic, per ateinančius kelerius metus bus atsisakyta, kol „Porsche“ pristatys visiškai naują 911. kodiniu pavadinimu 994. Tačiau net ir tai nebus visiškai elektrinis, sakoma ataskaitose. Nors „Boxster“ ir „Cayman“ vėliau šiais metais pavirs elektromobiliais, 911 griovių degimo galia bus 2030 m.
Kada debiutuos?
Pasaulinė 2025 m. „Porsche 911“ premjera bus transliuojama 09.00 EST per „Porsche“ „YouTube“ kanalą, o ją taip pat galėsite stebėti čia, adresu Karštuvai.