Pasiskolinęs stiliaus užuominas iš EV9, mažas elektrinis visureigis bus prieinamas Korėjoje, Europoje ir Šiaurės Amerikoje
- Kia EV3 yra 4 300 mm (169,3 colio) ilgio visiškai elektrinis visureigis su modernia išvaizda ir aukštųjų technologijų salonu.
- Ilgo nuotolio versija gali pasigirti 600 km (373 mylių) WLTP nuotoliu dėl 81,4 kWh akumuliatoriaus.
- Iš pradžių EV3 bus galima įsigyti su vienu elektriniu varikliu, išvystančiu 201 AG, tačiau vėliau pasirodys galingesnė GT versija.
„Kia“ pristatė visiškai naują EV3naujausias visiškai elektrinio modelio narys, kuris bus siūlomas pasaulinėse rinkose, įskaitant Europą ir JAV. Šiuolaikinio dizaino subkompaktiškas visureigis žada WLTP nuvažiuoti iki 600 km (373 mylių) ilgo nuotolio versijoje. ateina su technologijomis.
Gamybinės specifikacijos „Kia EV3“ išvaizda labai panaši į praėjusių metų koncepciją, pritaikiusią modernaus stiliaus užuominą, kurią iš pradžių pristatė EV9 flagmanas. Sumažėjusios funkcijos apima šiek tiek pakoreguotus šviesos diodus, peržiūrėti buferiai, įprasti veidrodžiai ir storesni stulpeliai. Be bazinės versijos, Kia mums taip pat parodė GT-Line apdailą su sportiškesniais buferiais ir kitokiais lengvojo lydinio ratlankiais. Aptakus korpusas ir 3D dugno dangtis prisideda prie 0,267 cd pasipriešinimo koeficiento.
Daugiau: 2025 m. „Kia EV6“ pakyla į viršų, ryškesnė išvaizda, pirštų atspaudų registracija
EV3 yra 4300 mm (169,3 colio) ilgio, 1 850 mm (72,8 colio) pločio ir 1 560 mm (61,4 colio) aukščio, o ratų bazė yra 2 680 mm (105,5 colio). Palyginti su kitais „Kia“ gaminiais, EV3 yra 105 mm (4 coliais) ilgesnis nei „e-Soul“ ir 120 mm (4,7 colio) trumpesnis už „e-Niro“.
Dėl šio pėdsako jis yra Europos B-SUV (subkompaktinio) segmento centre, prieš tokius kaip Peugeot E-2008Volvo EX30, Mini Aceman ir Smart #1.
Interjeras pasižymi minimalistiniu ir futuristiniu dizainu, kuriame įdiegtos technologijos, paprastai matomos didesniuose segmentuose. Jame yra skaitmeninis skydelis, kurį sudaro 12,3 colio prietaisų skydelis, 12,3 colio informacinis ir pramoginis ekranas ir atskiras 5 colių jutiklinis ekranas, skirtas klimato kontrolei, esantis tarp jų. Dauguma mygtukų yra patogiai išdėstyti ant vairo, o prietaisų skydelyje yra tik keletas fizinių valdiklių ir nuorodų.
„Kia EV3 GT Line“ (pasaulinė versija)
„Kia EV3 Base“ (pasaulinė versija)
Centrinėje konsolėje yra praktiški daiktų skyriai ir stumdomas stalas, kurį galima naudoti stovint automobiliui, papildant priekinių sėdynių „atlenkimo atpalaidavimo režimą“. EV salone telpa penki keleiviai, 460 litrų (16,2 kubinės pėdos) bagažinė ir 25 litrų (0,9 kubinės pėdos) bagažinė. Išlikdami ištikimi dabartinėms tendencijoms, Kia apmušalams naudojamos tvarios medžiagos, įskaitant perdirbtą audinį ir perdirbtą plastiką (PET).
Važiuojant ant plačiai naudojamos E-GMP platformos, nors ir su 400 voltų architektūra, Kia EV3 pristato vieną elektros variklį ir dvi baterijas. Standartiniame modelyje yra 58,3 kWh akumuliatoriaus talpa, o ilgojo nuotolio variantas atnaujinamas į didesnį 81,4 kWh įrenginį. Pastarasis nuvažiuoja 600 km (373 mylių) WLTP diapazoną ir pranoksta panašaus dydžio EV varžovai. Be to, prijungus prie greitojo įkroviklio, didesnė baterija gali įkrauti nuo 10 iki 80 procentų vos per 31 minutę (esant 128 kW įkrovimo spartai).
Vienintelis elektros variklis sukuria 201 AG (150 kW / 204 AG) ir 283 Nm (209 lb-ft) sukimo momentą. „Kia“ teigia, kad EV3 nuo 0 iki 100 km/h (0–62 mylių per valandą) įsibėgėja per 7,5 sekundės, o didžiausias greitis siekia 170 km/h (106 mylių per valandą). Žvelgiant į ateitį, asortimentas išsiplės pristačius į našumą orientuotą Kia EV3 GT, pasižymintį galios patobulinimais ir važiuoklės atnaujinimais.
Kainos ir prieinamumas
Kia EV3 debiutuos savo gimtojoje Korėjos rinkoje šių metų liepą, o Europoje ir JK bus pristatytas 2024 m. antroje pusėje. Taip pat patvirtinta, kad jis bus išleistas Šiaurės Amerikoje, kur tikimasi, kad jo kaina prasidės nuo 30 000 USD. Po šio modelio „Kia“ planuoja pristatyti EV4 sedanas ir mažesnis EV2 krosoveris Europos rinkai.