Akumuliatoriaus patobulinimai taip pat leidžia e-tron GT modelius įkrauti iki 320 kW
prieš 7 valandas
- Naują asortimentą sudaro S e-tron GT, RS e-tron GT ir RS e-tron GT Performance.
- Visuose 2025 m. modeliuose yra tas pats atnaujintas 97 kWh baterijų blokas.
- Pradinio lygio modelis išvysto 670 AG, daugiau nei senasis RS e-tron GT.
The Audi e-tron GT ir RS e-tron GT, parduodami nuo 2021 m., yra labai galingi, itin patogūs ir be galo nuostabūs. Dabar Vokietijos markė atnaujino e-tron GT asortimentą 2025 modelių metams, o be bazinio modelio ir RS atnaujinimo, taip pat yra naujas RS Performance flagmanas.
Naujosios „e-tron GT“ šeimos pagrindas yra 97 kWh akumuliatorių paketas, kuris yra 19,8 svaro (9 kg) lengvesnis nei ankstesnio modelio 84 kWh. Taip pat patobulinta regeneracinė stabdžių sistema – nuo 290 kW padidinta iki 400 kW ir reguliuojama per vairo esančius perjungiklius. Naujasis modelis idealiomis sąlygomis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 378 mylių (609 km).
Skaityti: „Audi“ pristato specialųjį 99 vienetų RS e-tron GT Ice Race Edition
Didžiausias įkrovimo greitis taip pat buvo padidintas nuo 270 kW iki 320 kW, o tai reiškia, kad akumuliatorius gali įkrauti nuo 10 iki 80% tik per 18 minučių, o 10 minučių papildymas gali padidinti 174 mylių (280 km) atstumą. Akumuliatoriaus patobulinimai taip pat reiškia, kad jis gali išlaikyti daugiau nei 280 kW įkrovimo greitį daug ilgiau nei senasis modelis. Akumuliatorių taip pat galima atvėsinti arba pašildyti, kad būtų galima greitai įkrauti.
Reikšmingi pakeitimai padaryti ir e-tron GT elektros varikliuose. Bazinis modelis, dabar žinomas kaip S e-tron GT, turi porą variklių, kurie kartu sukuria 670 AG (500 kW), daugiau nei senajame RS e-tron GT. Tuo tarpu 2025 m. RS e-tron GT galia padidinta iki 845 AG (630 kW), o naujasis flagmanas RS e-tron GT Performance išvysto 912 AG (680 kW), todėl jis yra galingiausias visų laikų „Audi“.
Dėl šios papildomos galios atsiranda papildomas greitis. 2025 m. S e-tron GT sprintą iki 100 km/h įveikia vos per 3,4 sekundės, tik 0,1 sekundės atsilikdamas nuo RS versijos. Tuo tarpu naujasis RS e-tron GT gali 62 mylių per valandą įsibėgėti per 2,8 sekundės, o RS e-tron GT Performance tą patį sprintą įveikia per 2,5 sekundės. „S e-tron GT“ ir toliau įsibėgės iki 152 mylių per valandą (245 km/h), o RS modeliai – iki 155 mylių per valandą (250 km/h).
2025 m. Audi S e-tron GT
Audi taip pat sumontuoti nauji stabdžiai. S e-tron GT standartiškai komplektuojamas su plieniniais diskais, o RS modeliuose – volframo karbidu dengti diskai. Visi 2025 modeliai gali būti komplektuojami su anglies pluošto keramikos diskais ir 10 stūmoklių priekiniais suportais.
Standartinė pneumatinė pakaba ir pasirenkama aktyvioji pakaba buvo gerokai patobulinta. Naujoji sąranka žada išlaikyti automobilį „beveik horizontalioje padėtyje dinaminio stabdymo, vairavimo ir įsibėgėjimo metu“ ir pasižymi reguliuojamu važiavimo aukščiu. Taip pat galima rinktis ir visų ratų vairavimą.
2025 metų e-tron GT šeimos salone buvo atlikti keli nedideli pakeitimai. Tai naujos sėdynės, kitoks vairas ir pasirenkamas panoraminis stiklinis stogas, kuris gali pasidaryti nepermatomas vienu mygtuko paspaudimu. Taip pat buvo atnaujinta „Audi virtuali kabina“ ir yra naujas medžiagų derinys, įskaitant medinius įdėklus, „Dinamica“ mikropluoštą ir pasirenkamas 18 krypčių reguliuojamas sėdynes.
Europos naujojo S e-tron GT kainos prasideda nuo 126 000 eurų (~ 135 000 USD) ir padidėja iki 147 500 eurų (~ 158 000 USD) už RS e-tron GT ir 160 500 eurų (~ 172 000 USD) už RS GT Perform e-tron.