
GT 63 Pro 4Matic+ į Ameriką atvyks kitais metais su daugybe trasai pritaikytų atnaujinimų

- Mercedes-AMG pristatė GT 63 Pro 4Matic+ kaip naują sportinį automobilį, galintį važiuoti bėgiais.
- Jame yra daugybė aerodinaminių ir aušinimo patobulinimų, įskaitant fiksuotą galinį sparną.
- Galią suteikia patobulintas 4,0 litrų V8 su dviem turbinomis, išvystantis 603 AG.
Mercedes-AMG GT asortimentas auga, nes bendrovė naudojasi Gudvudo greičio festivalis pristatyti naująjį GT 63 Pro 4Matic+. Tai į našumą orientuotas variantas, kuris žada suteikti „dar sportiškesnę vairavimo patirtį“.
Kitais metais JAV pristatytas GT 63 Pro 4Matic+ išsiskiria agresyvia priekine dangteliu, turinčia didesnes įleidimo angas, taip pat papildomais anglies pluošto deflektoriais. Kiti akcentai yra aktyvi „AirPanel“ oro valdymo sistema, kuri padeda sumažinti aerodinaminį priekinės ašies keliamąjį kėlimą daugiau nei 66 svarais (29,9 kg).
Daugiau: 2024 m. Mercedes-AMG GT debiutuoja su daugiau praktiškumo, greičio ir seksualumo
Atnaujinimai tuo nesibaigia, nes kupė turi fiksuotą galinį sparną ir papildomus dugno oro deflektorius, panašius į esančius ant Vienas hiperautomobilis. Sportišką asmenybę dar labiau sustiprina standartinis anglies pluošto paketas, kurį sudaro priekinis skirstytuvas, galinis difuzorius ir šoniniai sijonai.
Automobilis važinėja su 21 colio kaltiniais lengvojo lydinio ratlankiais, apvyniotais Michelin Pilot Sport 5 arba Michelin Pilot Sport Cup 2 R padangomis. Nepriklausomai nuo to, kokią gumą pasirinksite, juos papildo didelio našumo stabdžių sistema, kurioje yra „didžiausi standartiniai keraminiai stabdžių diskai, kuriuos šiuo metu galima įsigyti iš Mercedes-AMG. Jie yra 16,5 colio (419 mm) priekyje ir yra sugriebti šešių stūmoklių suportais.
Apie interjerą „Mercedes“ nepasakojo daug, tačiau „GT 63 Pro 4Matic+“ turi „AMG Performance“ sėdynes, taip pat odinį ir mikropluošto sportinį vairą. Juos jungia 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis, 11,9 colio informacijos ir pramogų sistema ir galinė sėdynė.
Galią užtikrina 4,0 litrų V8 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 603 AG (450 kW / 611 AG) ir 627 svarų pėdų (849 Nm) sukimo momentą. Tai 26 AG (19 kW / 26 AG) ir 37 svarų pėdų (50 Nm) daugiau nei GT 63.
Variklis sujungtas su devynių greičių transmisija, kuri siunčia galią į visiškai kintamą visų varančiųjų ratų sistemą. Ši sąranka leidžia kupė įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0–96 km/h) maždaug per 3,1 sekundės, kol jis pasiekia maksimalų 197 mylių per valandą (317 km/h) greitį.

Dėmesys našumui apima ne tik jėgos agregatą, nes automobilyje yra du papildomi radiatoriai, kurie padidina aušinimo efektyvumą ir bėgių kelio našumą. Kitur yra aktyvi perdavimo dėžės aušinimo sistema, taip pat viršuje sumontuoti priekinio ir galinio diferencialų radiatoriai. Dizaineriai taip pat pakoregavo apatines oro mentes ir stabdžių dangtelio plokštes, kad „optimizuotų oro srautą į stabdžius, o tai padidina patvarumą ir apsaugo nuo per didelės stabdžių temperatūros“. Pagrindiniai akcentai yra aktyvi važiavimo kontrolė ir aktyvus galinės ašies vairavimas.
Michaelas Schiebe, „Mercedes-AMG GmbH“ valdybos pirmininkas, sakė: „Jei norite ne tik mėgautis savo AMG GT GT 63 Pro yra idealus pasirinkimas kelyje, bet taip pat įveikiant kai kuriuos greitus ratus lenktynių trasoje. Jis pridūrė, kad automobilio unikalus „našumo ir praktiškumo derinys daro jį puikiu papildymu mūsų AMG GT šeimai, kuri turi ką pasiūlyti kiekvienam sportinių automobilių entuziastui“.