
- Naujasis 2025 m BMW M5 turi įkraunamą hibridinę pavarą su 717 AG ir 738 lb-ft sukimo momentu.
- Nepaisant papildomos galios, 0–60 mylių per valandą greitis pasiekiamas per 3,4 sekundės arba 0,2 sekundės lėčiau nei anksčiau.
- JAV kainos prasideda nuo 119 500 USD, o pardavimai prasidės šių metų ketvirtąjį ketvirtį.
Visiškai naujas 2025 m BMW M5 yra čia, turintis daugiau galios nei bet kada anksčiau. Didžiosios naujienos, kurios itin svarbios BMW M serijos gerbėjams, yra ta, kad super sedanų pasaulio šernas pagaliau priėmė elektrifikaciją. Tai žingsnis, kuris galbūt net svarbesnis nei tada, kai modelis atsisakė tik galinių ratų pavaros išdėstymo, kad būtų galima naudoti visus ratus, ir tikrai suskirs gerbėjus – ypač kai jie išgirsta, kiek visa tai sveria.
Tiesą sakant, hibridinis M5 jau kurį laiką buvo svarstomas ir buvo šiek tiek neišvengiamas. Ko BMW neturėjo daryti (ir iš tikrųjų ko Mercedes negali daryti su naujos kartos E63) buvo klijuoti su riaumojančiu V8. Jums bus malonu sužinoti, kad M5 ne tik išlaikė 4,4 litro V8 variklį su turbokompresoriumi, bet dėl bendros galios gaunama labai sveika 717 AG (727 AG / 535 kW) ir 738 svarų pėdų (1000 Nm) sukimo momento.
Skaityti: Puikios būklės E39 BMW M5 vilioja, bet ar verta daugiau nei naujas M3?
Vien vidaus degimo variklio galia iš tikrųjų yra šiek tiek mažesnė už išvažiuojančio automobilio 600 AG, nors ir be elektros variklio pagalbos. Naujausios formos septintosios kartos M5 ICE pusės pavaros mechanizmas sukuria 577 AG (569 AG / 424 kW) nuo 5 600 iki 6 500 aps./min ir 553 svarų pėdų (750 Nm) sukimo momentą, pasiekiamą nuo mažų apsisukimų diapazono. kaip 1800 aps./min.
Variklis iš esmės yra tas pats S68 variklis, kuris yra M serijos pavyzdiniame XM super-SUV, bet kitokios būsenos. Tiesą sakant, tarp jų yra daug panašumų XM ir naujojo M5 pavaros mechanizmas, kurio elektros variklis padidina 194 AG ir 207 lb-ft sukimo momentą bendrai abiejų transporto priemonių galiai.
Sunkus kėlimas
Vienas iš panašumų tarp naujojo M5 ir flagmano XM yra tas, kad abu automobiliai nesugeba nuslėpti savo kiauliškumo. Hibridinių baterijų ir elektros variklių dietos laikymasis nedavė nieko kito, tik susikrovė M5 svarų. Išeinantis M5 sedanas sveria 4 345 svarų (1 971 kg), o naujasis 2025 M5 sveria 5 390 svarų (2 445 kg).
Tai yra 24 procentų padidėjimas tarp modelių. Taip, į prabangą orientuoti modeliai, tokie kaip M5, bėgant metams sunkėja. Tačiau kai atėjo laikas pereiti nuo 2012 m. M5 F10 galinių ratų pavaros platformos į 2017 m. F90 visų varančiųjų ratų sistemą, naujesnis automobilis iš tikrųjų buvo lengvesnis dėl daugybės svorio mažinimo priemonių, skirtų kompensuoti naująją pavarą.
Didesnė jėga gali paaiškinti, kodėl net ir su 16 procentų didesne galia 2025 m. BMW M5 iš tikrųjų yra lėtesnis nei išeinantis M5 iki 96 km/h. Taip, mes skilinėjame plaukus, tačiau F90 M5 sprintą įveikė per 3,2 sekundės, o naujasis 2025 G90 M5 užtruks šiek tiek ilgiau – 3,4 sekundės.
Beje, F90 kartos 617 AG M5 Competition įsibėgėjo dar greičiau, pasiekdamas 0–60 mylių per valandą per 3,1 sekundės, o 627 AG M5 CS dar labiau sutrumpino laiką iki 2,9 sekundės.
Didžiausias greitis nesikeičia, ribojamas iki 155 mylių per valandą (250 km/h) arba 190 mylių per valandą (306 km/h) su M Driver's paketu.
Hibridinė istorija
Taigi, kas tiksliai yra hibridas ar sistema tinkama, jei ne norint pagerinti tiesioginį pagreitį ar didžiausią greitį? Na, BMW apskaičiavo, kad M5 galės nuvažiuoti tik 25 mylių (40 km) elektriniu režimu. Tai neatrodo daug, nes iš tikrųjų taip nėra. Galbūt užteks užsukti į parduotuves pieno.
Žinoma, BMW M5 yra daugiau nei tik tai, kaip greitai jie važiuoja tiesia linija. Jų pavaros garsėjo tuo, kad siūlo lanksčią galią, kurią galima sulenkti pagal vairuotojo valią. V8 variklis apibūdinamas kaip turintis aukštų sūkių pobūdį, o elektrifikavimo elementas užtikrins pastovią galią visame sūkių diapazone.
Visa tai valdoma aštuonių greičių „M Steptronic“ pavarų dėže, o patentuota išankstinės pavaros pakopa tarp elektros variklio rotoriaus ir automatinės pavarų dėžės įvesties veleno padidina tikrąją 207 svarų pėdų (281 Nm) variklio galią iki 332 svarų pėdų. (450 Nm).

BMW taip pat pristatė naują „Boost Control“ sistemą. Patraukite atgal ir laikykite kairįjį perjungimo svirtį ir nustatysite visas automobilio sistemas į pačius sudėtingiausius nustatymus. Tai leidžia akimirksniu reaguoti, nereikia protiškai žongliruoti sportinio režimo nustatymuose.
Visi ratai varomi
Kaip ir prieš tai buvęs automobilis, naujasis 2025 m. M5 turi visų ratų pavarą. Pagal numatytąjį nustatymą galia perduodama visiems keturiems ratams, bet jei norite pasimėgauti klasikiniu M-automobilio dreifavimu, galite pasirinkti galinį visų ratų pavaros nustatymą arba, jei mūvėjote dideles kelnes, visiškai užblokuokite priekinę pavarą kai kurioms klasikinėms RWD gudrybėms.
Taip pat žiūrėkite: Naujas BMW M5 Touring patvirtintas JAV
Kalbant apie visų varančiųjų ratų sistemą, ne tik sukimo momentas paskirstomas tarp ašių, bet ir Active M diferencialas gali valdyti galios paskirstymą tarp kairiojo ir galinio ratų komplektų. Priklausomai nuo to, ką automobilio smegenys laiko geriausiu veiksmu, M5 gali perduoti galią vienam atskiram ratui, kad neutralizuotų nepakankamo pasukamumo poveikį.
Kaip ir tikėtasi naudojant M5, po oda yra daug niūrių modelių detalių, kurios buvo pakeistos siekiant pagerinti jų pavyzdinio sedano našumą. Pavyzdžiui, variklio ir transmisijos atramos yra skirtos konkrečiam modeliui, o pakaba buvo visiškai perdaryta, palyginti su įprastais modeliais. Priekinės dvigubos svirties sąrankoje yra lengvesni aliuminio komponentai, kurie sumažina nespyruoklinę masę (šiuo metu kiekviena smulkmena padeda), su naujomis vėžės valdymo svirtimis, posvyrio valdymo svirtimis ir galinės pakabos sistemos kreipiančiomis svirtimis.
Išvaizda: gali būti blogiau
Mes nuėjome taip toli nepaliesdami stilius. Ir gerai, nors išvaizda nėra tokia šokiruojanti ir ne tokia baisi, kaip tikėjomės iš BMW, jums būtų sunku pavadinti naująjį M5 „gražiu“.
Nepatenkintas tuo BMW inkstuose, grotelės dabar turi „uždarą“ blizgios juodos spalvos dizainą, o centre yra daugybė vairuotojo pagalbos sistemų. Tai beveik atrodo kaip elektromobilis, ir mums įdomu, ar tai BMW būdas pripratinti mus prie neryškių dizaino linijų. Žinoma, grotelių aplinką galima apšviesti – kodėl gi ne? – ir rasite vieną juostą, kuri eina horizontaliai per groteles su M5 modelio žymėjimu.
M5 pasižymi platesnėmis arkomis, priekiniai ratai yra 3 coliais platesni nei standartinio automobilio, o galiniai – 1,9 colio platesni. Ratai yra išdėstyti tiek pločio, tiek skersmens, o 2025 M5 turi 20 colių priekinius ir 21 colio galinius ratlankius. Ratai aptraukti 285/40 ZR20 priekinėmis ir 295/35 ZR21 galinėmis padangomis, o siūlomos trys ratų konstrukcijos.
Pastebėsite keletą įspūdingų šiukšliadėžės dangčio dydžio stabdžių diskų už ratų. Nejuokaukite – 16 colių priekyje ir 15,7 colio gale, jie yra didesni už ratus, kurie yra ant daugelio nebrangių automobilių. Priekyje yra šešių stūmoklių apkabos, o gale – slankioji vieno stūmoklio suportas.
Jeigu nori užsiimti beprasmiškumo mankšta sutaupykite svorio, galite pasirinkti M Carbon keraminius stabdžius, kurie atims 55 svarus (1 % automobilio masės). Jie taip pat atliks įprastus dalykus, pavyzdžiui, geriau atsispirs blukimui, ir netgi bus su auksu dažytomis apkabomis.
Už priekinių ratų arkų yra funkcinės ventiliacijos angos, kurios yra automobilio aušinimo sistemos dalis, nukreipiančios oro srautą į du pagalbinius nuotolinius radiatorius. Galinėje dalyje yra M galinis aptakas ir M dvigubi juodi chromuoti išmetimo vamzdžiai. Taip pat pastebėsite aerodinaminius veidrodžius ir M5 ženklelį, sumontuotą ant D-stulpelio.
Naujas vairas ir salono apšvietimas
Kitaip nei M2, naujajam M5 nebus pasiūlyta jokių prabangių anglies dioksido sėdynių variantų. Vietoj to, jūs gaunate M Multifuction sėdynes, kurios yra apmokestinamos kaip balansas tarp tolimųjų atstumų ir atramos trasoje.
Yra keletas salono apmušalų spalvų variantų, tačiau BMW pasirinktas kraikas 2025 m. yra BMW Individual Full Merino Metallic odos paketas. Manoma, kad efektas bus gana stulbinantis, o juodos/tamsiai violetinės dvispalvės ir tamsiai pilkos/gilios lagūnos perlų spalvos efektas rodomas pačioje odoje – ypač sėdynių galvos atramos ir pečių srityse.

Yra naujas vairo dizainas, šildymas dabar yra standartinis ir (tikriausiai) ne už mokamos sienos. Taip pat yra M5 būdingas vidaus apšvietimas ir standartinė Bowers & Wilkins erdvinio garso sistema, ekranas ir automobilio panoraminis stogas „Sky Lounge“. Lengvų stogų gerbėjai taip pat gali sutaupyti 66 svarus anglies pluošto.
Galiausiai yra BMW 8.5 operacinė sistema. Pagrindinis šios OS tikslas buvo toliau pašalinti fizinius mygtukus iš automobilių salono, ko mes nesame gerbėjai. Lenktame ekrane yra tam tikros M specifinės grafikos piktogramos. Jis sudarytas iš 12,3 colio informacijos ekrano ir didesnio 14,9 colio valdymo ekrano.
Kiek tai kainuos?
2025 m. BMW M5 debiutuos visame pasaulyje Gera mediena Greičio festivalis kitą mėnesį. Liepos mėnesį bus pradėta gamyba ir bendrovės Dingolfingo gamykloje. Kainos prasidės nuo 119 500 USD bazinės MSRP ir 1 175 USD paskirties vietos ir aptarnavimo, ty 16 procentų daugiau nei 2018 m. M5 paleidimo kaina – 102 600 USD.